✿Arein✿
Bounjour !
Assalamualaikum. Holla. My name is Ain for short, and Ain Fatehah for longg :p Hehe. Born in 19 August 1997. Whatta, I'm PMR candidates. Wish me succes okay?
*Nota kaki: Thanks visit my bloggie. Hopefully you like my page, and follow my blog. Leave ur footprint in my shoutie boxie

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

RINDU ~
Saturday 24 March 2012 | 02:19 | 2 comments

Assalammualaikum .
Haii guys . Sihat ? Lame tak update . Rajin n nice bila lawat korg nye blog .  Malas nak update laa . HAHA . Taktahu nak tulis ape kalau mengUpdate nie . Oke . Tajuk aku harinie RINDU . HAHA . Macam lawak je kens ? Hihiw .;) . 

Hmmm . Aku rindu dekat 1st love . Hmmm . Rindu die sangat sangat . Hmmm . Sabar jelaa . Aku tahu die menghilangkan diri di sebabkan sorg pompuan yang kau minat kan tuh . K, fine . Tape . Aku sedar sape diri aku yang sebenar er . Aku tahu budak tuh cantik . Tapii, kau sendiri janji dengan aku yang kau taknak tinggalkan aku . Tapi, mane semua janji2 tuh sayang ? Aku sayang kau sampai sekarang kau tahu ? Kau jee tak sayang aku sebab kau daa ade makwe kan ? Hmmm . Orang yang kau suka tuh membe aku sendiri . Sejak kau suka die . Sampai laa sekarang aku langsung tak pena bertegur dengan die kau tahu . Kalau boleh aku taknak pon pandang muka die . Sebab ? Aku tak suke budak tuh . Hmmmmmm . Tape . Aku still ingat kau, kenangan kite . Huhu . Kayh . Aku just nak tengok kau bahagia jee . Tapii, kekadang sakit hati jugak kalau nak tengok org bahagia . HAHAHA . Hmm . Pape pon, aku berharap kau ingat aku tahu . HEHE . Ermmm . 

Then, aku rindu Capital A . Aku rindu senyuman die, Gelak tawa die . Aku rindu nak tegur die . Tapii, tengok gaya die taknak pon layan aku . Takpe . Die daa ade orang lain laa tuh kott . Hmmm. sebab ape die dah tak tegur aku ? Sebab punca daripada aku letuw . Ego sangat laa aku nie . Hmmm . Ape laa nak jadii . Aku kene kurangkan ego aku ! Tolong ! Oke . I will try . Hmmm, aku sayang kau laa . Tengok luaran memang kau rase aku tak sayang kau . Dalam diam-ii, hati nie sayang kat kau . K, tape . Aku nak tengok kau bahagia . Oke sayangs . Jaga diri baik-ii ea . Sowie sebab tak dapat nak jage diri awak dengan baikk . Hmmm . Maybe, 1 hari nanti aku akan terima kau n kalau kau jodoh aku . Kite akan bersatu . InsyaAllah . :) .Bila aku rindu kau . Aku tengok profile kau . Oke . Aku macam bertepuk sebelah tangan aje . Erghh ! Tape laa . Yang penting aku berharap sangatsangat kau bahagia n dapat lupakan aku . :') . 

Old things | New things