✿Arein✿
Bounjour !
Assalamualaikum. Holla. My name is Ain for short, and Ain Fatehah for longg :p Hehe. Born in 19 August 1997. Whatta, I'm PMR candidates. Wish me succes okay?
*Nota kaki: Thanks visit my bloggie. Hopefully you like my page, and follow my blog. Leave ur footprint in my shoutie boxie

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

HARAP KAU BAHAGIA SAYANG ! :')
Tuesday 27 March 2012 | 04:54 | 0 comments
Assalammualaikum .  Haii guys ! Sihat semua ? Hihi . Ape cer ? Hikhikhik . Hmmm . Title harinie terasa gila apa yang Encik ?? Tettt ! Hihi . Abaikan . Tak payah tahu la ea . Errr ~ Hmmmm . Takpe laaa . Aku sedar siapa aku kan , Jadii, aku berharap laa sangat sangat kau dapat melupakan aku buat selamanye . Sebab ape aku suruh kau lupakan aku ? Aku taknak kau menderita untuk sayang aku . Aku tahu diri aku . Aku tak mampu untuk membalas kasih sayang kau dan  menyanyangi kau . Sowie sangat sangat . Tapii, dalam diam . Aku sayang kau . Oke . Aku taknak kau tahu . Aku hanya nak tengok kau bahagia dengan kawan-ii . Aku nak tengok kau bahagia dengan perempuan yang boleh buat kau bahagia . Tapii, bukan dengan aku . Aku tak mampu untuk  lakukan semua tuh . Tapii, kekadang aku ade suke perangai kau . Kekadang takk . Err ~ Tengok mud laa . HEHE . :') . Hmmm . Tapii, aku suka tengok kau . Sebab ? Sebab kau romantikk .Auwww ~ HEHE . *gedik jap . HAHAHA . Btw, aku harap kau bahagia . Tuh jeh yang aku mahukan sayang . Oke laa . Aku taktahu nak cakap ape lagii . Kbaii ! Jage diri baik-ii ye sayangs :) ....


Yeahhh ! Akhirnya ! Kau sudah ade penggangti . Yaa . I loike ! :/ . Untunglah kan . K, takpe . Kau bahagia . Aku pun turut bahagia laa kan . HUHU . Hmmmm . Untung la kan hari-ii dating . Ngeee ~ Tapiii, kenapa future girlfiee kau tengok aku jeling-ii? Heyyy ! Macam sial laa ~ Tahu laa cantik . Grrr ~ *Cantikk sangatttt ! HAHHAH . KEJAM ! Kalau die takde masalah dengan aku . Jangan cuba nak cari masalah dengan aku . Okee . Cakap baik-ii dengan bakal MAKWE kau tuh k . Dan, kau takpayah nak perasan sangat . Aku tahu laa kau tuh HOT ! Errr ~ Hot laa sangat kan . Hmmm . HUHU . Lantak kau laa . Kesah pulak aku ? Aku dah taknak amek tahu lagii lah pasal kau . Buat aku sakit hati jelaa kan ? Hmmm . Okeyyyy . Aku nak tengok kau bahagia dengan dia !~ :) .

TERIMA KASIH SEBAB PERNAH SAYANG AKU !
MAAF SEBAB TAK MAMPU NAK MEMBALAS KASIH SAYANG ITU DEKAT KAU ! :') .
 

 

Old things | New things