✿Arein✿
Bounjour !
Assalamualaikum. Holla. My name is Ain for short, and Ain Fatehah for longg :p Hehe. Born in 19 August 1997. Whatta, I'm PMR candidates. Wish me succes okay?
*Nota kaki: Thanks visit my bloggie. Hopefully you like my page, and follow my blog. Leave ur footprint in my shoutie boxie

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

KECEWA sekali LAGI ! :'(
Thursday, 12 April 2012 | 01:14 | 0 comments
Haii guys! Assalammualaikum. Sihat? Ngee ~ Fuhhh2 ~ Bersawang blog aku daa . Open just tengok then out . Sian aku . Muehehe .

Hmm, sekali lagii aku kecewa . Sia sia je kan aku sayang kau . Tapii, malangnye , aku dapat tahu kau daa ade makwe . Weyhh, aku sayang kau sebagai kawan . Sayang kau sesangat . Tapii, ini ke yang kau balas dekat aku . Hmmm , sedih aku ! 3 minggu lepas kau langsung tak replay mesej aku n kau tak mesej aku . Hmmm . Hatii nie rase risau . Aku tahu kau tak kan risau kan aku . Betul takk ? Hmmm . Okeyh . Aku tak kesa . Bila aku dapat tahu yang kau ade makwe . Memang aku daa tak pandang n ganggu kau lagii . Terima kasih kepada sesape yang gtau aku . Loveyou laa . HEHE . Then, ade satu hari tuh . Aku sesaja je nak kacau kau . Tetiba lepas maghrib tuh ade org call . Aku tak angkat sebab hp aku caj . Aku amek hp bawak turun . Hp bebunyi lagii . Tengok-2 kau yang call . Tapii, yang cakap akk kau . Oke . Aku rase gembira sangat malam tuh . Tapii, dalam kegembiraan aku . Ade kesedihan jugak tahu . Oke . Aku mesej dengan kau hanye nak settle kan masalah . Aku taknak gaduh semua tuh . Tapii, bila aku suruh kau tinggalkan aku . Kau taknak . Kenapa ? Sebab kau kate dekat aku yang kau masih sayang kan aku lagii walaupon kau daa ade makwe . Oke . Aku diam tergamak . Hmmm . Oke laaa . Aku hanya nak kan kau bahagia dengan c DIA tau , Jangan pandang pade aku lagii . Harap kau dapat jaga diri baik2 tahu . Assalammualaikum . :)

Old things | New things