✿Arein✿
Bounjour !
Assalamualaikum. Holla. My name is Ain for short, and Ain Fatehah for longg :p Hehe. Born in 19 August 1997. Whatta, I'm PMR candidates. Wish me succes okay?
*Nota kaki: Thanks visit my bloggie. Hopefully you like my page, and follow my blog. Leave ur footprint in my shoutie boxie

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

AKU JUGAK YANG KENA ! :'(
Tuesday, 22 May 2012 | 04:15 | 0 comments
Haiii guyss ! :) . Assalammualaikum . HOHO . Tetiba rajin nak update blog . Grrr ~ Otak gila gila . HUHU . 




Hmmmm . Harinie aku takde mud . Sebab berapa orang jeee . Aku sekali nak di babitkan . Kuang aja kan . Hmmm . Then, mulut tuh jaga . Jangan nak cakap mulut orang mulut longkang . Hal nie pun aku taktahu sangat . Kau nak menuduh aku yang kami gtau cikgu . Sesuka hati kau je kan . Heyy ! Betapa sakitnya hati ini bila kawan aku tuh cakap semua . Ba alif ba ngang betul laaa . K, ko ingat nie . 




Ko ingat aku hadap sangat dengan korg ? Pk baik sangat nak kata orang macam macam . Sebelum kau suruh kawan aku nasihat kami . Lebih baik kau tengok or jenguk jenguk diri kau tuh macam mana kan ? Jangan cakap orang aje kalau diri sendiri pun sama . Aku sabar bila dengar semua tuh tahu takk . Kau cite pasal keburukan orang . Kau pk aku takde hati dan perasaan ke nak cakap pasal keburukan orang ? Haiyooo ~ Pelikkk ! Weyyhh kawan, aku masih ade hati dan perasaan laa weyhh . Yes!~ Aku tahu aku tak layak berkawan dengan orang yang pandai macam kau kan ? Ohhh . Takpe . Kawan aku yang lain tuh pandai jugakkk . :) . Heee . Then, aku tak memerlukan kawan yang macam kau ! Kawan yang tak menghargai ape yang orang dah tolong . Herrhhh ! Ape pun tak boleh laaa . Hmmm . Kawan ohhh Kawann ! Jangan lah engkau pergi ke jalan yang lengkok lengkok . Aku harap korg insaf ! Hmmmm . Tuh lahh . Masing masing keras kepala . Semua buat keputusan tak pk pk dulu . Hmmmm . Bila nak settle . Yang itu back up sane . Yang itu marah marah . Pelikkkkkkkkkkkkk ! ==' Haiyooo ~ 




RENUNG RENUNG KAN LAH YEE :D

Old things | New things