✿Arein✿
Bounjour !
Assalamualaikum. Holla. My name is Ain for short, and Ain Fatehah for longg :p Hehe. Born in 19 August 1997. Whatta, I'm PMR candidates. Wish me succes okay?
*Nota kaki: Thanks visit my bloggie. Hopefully you like my page, and follow my blog. Leave ur footprint in my shoutie boxie

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

AKU SUKA, BENCI, SAYANG :)
Saturday, 5 May 2012 | 01:48 | 0 comments
Haii guys! Assalammualaikum. :) . Hari ini hari Sabtu. HEHE. Teringat dekat cikgu tabika n darjah satu. Terima kasih cikgu didik saye. HEHE. Pagii tadii exam paper arab. Perghh! Caya laa. Tong sampah dalam bahasa arab ape? HAHAHA. Aku taktahu dohhh. Last last aku tak buad. Aku tinggalkan aje. Haiyooo~ Habislaaa. Harap harap laa lulus. Ngeyyy ~ Macam mane nak lulus kalau tong sampah pun taktahu. HEHEHE. Senang susah tuh sendiri tanggung laa kan. HIHI. K, cite pasal lain laa pulakk. :) .


 Aku rindu masa couple. Aku rindu dengan kenangan kenangan tuh. Tapii, takpe. Biar aku pendam sendiri. Aku taknak cakap dekat kau sebab nanti kau melebih. HAHA. Aku putus dengan kau sebab aku taktahan dengan perangai kau! Aku taknak kau kongkong aku kalau kau sayang aku. Tapii, kau still jugak kongkong jugak kan? K, takpe. Aku sabar. Lama lama kau cabar kesabaran aku. Aku putus. Aku benci kau! Ehh, orang kate kalau benci tande nye sayang. Bahaya benci benci nie. HAHAHA. Bila daa clash aku suka sebab aku SINGLE! Yeahh! I like! HEHE. Sebab single tuh BEST! Takde sesapa pon yang nak halang aku tok berkawn dengan sape. Aku tahu laa nak pilih kawan. HAHA. Takut bebeno la. HUHU. Sampai sekarang lah aku single mingle. HUHU. Bila single. Susah pulokk. HAHA. Sudah! Taknak cite. HEHE. Single senang nak chat, mesej n meet orang. Kan? Kan? Haa, kan betul! HAHAHA. Encik EQAL jage diri baik-2 ea. Maafkan aku sebab tak dapat nak jaga kau. Sowie. Mungkin kita takda jodoh. Okeyyy.



Old things | New things