✿Arein✿
Bounjour !
Assalamualaikum. Holla. My name is Ain for short, and Ain Fatehah for longg :p Hehe. Born in 19 August 1997. Whatta, I'm PMR candidates. Wish me succes okay?
*Nota kaki: Thanks visit my bloggie. Hopefully you like my page, and follow my blog. Leave ur footprint in my shoutie boxie

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

I sure one day I will have it. God willing. (。◕‿◕。)
Thursday 31 May 2012 | 20:41 | 0 comments
Hai guys! Assalammualaikum. Sihat semua? Tetiba jee rajin nak update dekat blog nie. Hmmm. Aku pun taktahu laa kan. Aku dah lah bosan. Grr~ Sepatut err cuti nie aku daa siap kerja kursus Sej. Tapii, hape pun tak buat. Next week aku buat and aku siapkan. InsyaAllah. ◕‿◕. 




Weyyy, aku nak jadi photography weyy. HAHA. K, aku suka berangan nak jadi photography. Taktahu kenapa. Hmmm, sampai terbawak bawak ke mimpi laa. Haishh! Teruk betul laa aku nie. Hmmm. Aku nak camera DSLR tuh. Wahh! Kalau lah aku dapat one day nanti. Mesti aku happy sangat sangat. Hope angan angan tuh menjadi kenyataan. Memang aku jeles tengok orang pegang DSLR tuh. Hmmm. Sedih aku! (◕︵◕). Aku suka sebab zoom die cantik ohh. Haishhh! Aku tanya kakak aku tadii. Harga berapa.? Dia kata 18++ . Perghhh! Tergamak akuu weyyy. HAHAHA. K, kalau nak sesuatu mestilah ade usaha kan? K, aku cuba berusaha. ●‿●. 


Bila dah jadi photography mesti lah kena pandai edit edit gambar kan? Hmmm, but, if cerita pasal edit edit gambar nie. Aku lemah gila weyy. Aku tak pandai sangat nak edit edit nie. Hmmm, takpe. Kalau nak pandai kena lah belajar kan? Kite belajar lah dengan orang yang pro. Ape salah err kalau share share ilmu. HIHI. ^‿^. 

Kalau nak berjaya senang aje kan? Mesti kene ikut cara cara nie kan?
  • Solat 5 waktu.
  • Hormat parents.
  • Hormat cikgu cikgu.
  • Hormat kawan kawan.
  • Buat jadual untuk aturkan masa.
  • Rajin buat revision.
  • Gunakan masa yang terluangg dengan perkara yang berfaedah.

Grrr~ Macam cikgu pulakk. HAHA. Takpee. Itu selalu aku dengar dari cikgu cikgu, best student and segala manusia yang sudah berjaya. HEHE. (•‿•). Okeyy. Senang jee kalau dengan USAHA kan? HEHE. Okeyyy, Semua manusia di muka bumi nie boleh berjaya kalau dengan USAHA. Percayalah! ◕‿◕. 


Inilah yang aku impikan sangat tuh.
Canon + Merun = Cantik sangat ! ♥‿♥
Nikon D700.
Aku nak ini jugaa ! ♥‿♥


Okeyyy. Ini lah benda yang aku impi impikan tuh weyy. So nice laa ! Hmmm. Hope tercapaikan. Walaupun benda daa lama orang guna. But, aku akan gembira kalau DSLR nie milik aku sendiri! Yeahhh! ヽ(‘ ∇‘ )ノ.
Okeyyy. Stop sampai sini jee. Thank you bace cerita yang aku tulis nie. Aku tahu tak best kan? Kbaiii ! 
{◕ ◡ ◕}

Old things | New things