✿Arein✿
Bounjour !
Assalamualaikum. Holla. My name is Ain for short, and Ain Fatehah for longg :p Hehe. Born in 19 August 1997. Whatta, I'm PMR candidates. Wish me succes okay?
*Nota kaki: Thanks visit my bloggie. Hopefully you like my page, and follow my blog. Leave ur footprint in my shoutie boxie

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

AKU BOSAN ! :)
Saturday, 23 June 2012 | 22:15 | 0 comments
ASSALAMMUALAIKUM ..

Haii guys ! :) . Sihat? Sekarang dah kurang update blog daa . Sebab aku berubah secara tetiba . HAHA . Bagus laa kan? Heee . Puji diri sendiri pulak kan . HEHE . Takpee . Demi kebaikan laa kan? :D . Wahhh ! 


Okeyy . Hari Selasa nie aku exam besar KKQ . Cewahh! Tapi, memang betul lah :') . Berdebar-debar jantung nie weyy . HAHA . Seram kottt ! :') . Btw, korg wish me luck yaa . :D . HEHE . Thank you kawan . ILY ! :) . 


Weyyy, miss die ohh :) . Siapakah? Jeng-iiiii . Rahsia laa . HAHA . Hmmmm, bosan weyyy . Ehh, apesal lah aku nie malas gile nak baca buku haa? Haiyoo!~ Beginikah carenye nak berjaya Ain? Teruk ahh kau ! Haihhh! Takpee , Usaha tangga kejayaan kan ? Aku boleh usaha sebaik yang mungkin . InsyaAllah :) . Okeyyy . 


Okeyyy , Haiyoo ~ Berapa banyak oke daaa , HAHA . Hmmm . Lantak laa . Kesah pulak aku . HOHO . Hmmm, kenapa kau hadir kembali? Haishh! Okeyy . Takpe . Tak kesah pun sayang . Terima kasih kerana melupakan aku sewaktu kau da berpunya and terima kasih kerana cari aku balik . Aku dah biasa dengan fe'el manusia nie . Masa senang memang lupa laa . Masa susah . Orang yang kau lupa tuh laa yang kau cari kan? Okeyy . Takpee . Aku tak kesah . Tapii,?? Hmmmm . Biarlaa ape yang berlaku . Aku redha . Ternyata aku masih sayang kau lagii . HAHAHAHAHA . Bengong ! Dan kau mengharap pada aku . Aku tak sanggup nak menyayangi kau . Sorry . Aku tak nak berjanji . Aku takut aku lukakan hati kau ,. Cewahh! HAHA . Okeyy . :)


Daa laa . Aku taktahu nak tulis ape . Bape jam aku tinggal kan lappy nie . Gila laa :P

Old things | New things