✿Arein✿
Bounjour !
Assalamualaikum. Holla. My name is Ain for short, and Ain Fatehah for longg :p Hehe. Born in 19 August 1997. Whatta, I'm PMR candidates. Wish me succes okay?
*Nota kaki: Thanks visit my bloggie. Hopefully you like my page, and follow my blog. Leave ur footprint in my shoutie boxie

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

SUDAH JATUH DI TIMPA TANGGA (◕︵◕)
Sunday 17 June 2012 | 07:00 | 0 comments
Assalammualaikum :)

Haii ! Sihat? Grr ~ Aku nak cerita ape malam malam cenggini nie? Haishh! K, aku mulakan dulu ehh . 

Bismillah :)

Kenapa semua aku yang kena? Kenapa? Aku sedih + sakit hati :'( . Taktahu kenapa. Sedangkan aku tak buat ape yang di cakap tuh. K, aku terima semua dengan hati yang terbuka walaupun aku tak buat kan. Orang kata dugaan datang tanpa di undang. K, aku faham. Hmmm, Ya Allah. Sabarkan hati aku Ya Allah. :'( .


Sejak bulan lepas, pertengahan or dah nak akhir bulan. Abah jatuh terduduk terus. Terkejut dengar. Sebelum-ii nie abah memang sakit lama daa. Dah berapa tahun da. Masa aku 6 tahun tak silap. K, memang lama. Aku nie bukan orang senang. Aku orang susah. Abah sakit buah pinggang, darah tinggi, kencing manis. Banyak sakit die. Tambah pulak kaki die ade luka. Perghhh! Memang seram dohh. Makin dalam pulak tuh. Hmmm, aku hanya mampu mendokan kesihatan abah sihat walafiat. Bila mak besihkan. Ade ulat. Weyyy, aku tengok masa mak aku cuci. Memang geliii ! Tapii, nak buat macam mana kan? Redhaa ! :'( . Mak jaga abah penuh dengan kesabaran walaupun abah banyak marah mak. Okeyy. Lepastuh, sekarang abah demam and macam dah tak larat nak jalan. Sejak kaki abah makin teruk. Mak bawak pegi hospital. Sejak tuh. Mak asyik hanta abah pegi hospital cuci kaki. Okeyyy. Bagi aku, now abah agak makin terukk. Takpe. Kami sentiasa mendoakan kesihatan abah and keluarga. :') . Okeyy, abah, ain nak minta maaf sebab banyak sangat ain buat salah dekat abah. Ain suka melawan cakap abah. Abah, maafkan segala dosa-ii ain. Maaf sangat sangat ! :'( . *Menaip sambil menangis* Abah, semoga kesihatan abah sihat-ii aje. Hmmm, ain sayang sangat kat abah and mak. Tanpa abah and mak. Ain takde kat dunia nie. InsyaAllah, ain akan belajar rajin-ii untuk bantu family. Hmmm, sedihhhhhhhhhhhhh ! :'( . 


Hmmmm, aku sedih sangat sangat ! :'( . But, hati boleh bersabar. Okeyyy. Doakan kesihatan abah sihat walafiat. :') . Thank you Abah jaga kami dengan baik masa Abah masih sihat dulu. Now, Mak pulak yang menggantikan tempat Abah. Mak banyak bekerja keras untuk kami yang masih sekolah. To my mum. Mother, I want to close apologize for make mother because I make a lot with my sin. A lot of are very mother. Talk tendentious mother. Lazy to do the work. Stubborn. Sorry mum ! :'( . However, I still love my mom and father very much, although I am stubborn. I love my mother and father to death!   . 


Btw, aku nak ucapkan SELAMAT HARI BAPA ! I LOVE YOU DAD !  . 
Thank you baca sayang sayang ku ! :') . Hati menangis mata pun turut menangis :'( . Aku budak ciwek :'(

Old things | New things