✿Arein✿
Bounjour !
Assalamualaikum. Holla. My name is Ain for short, and Ain Fatehah for longg :p Hehe. Born in 19 August 1997. Whatta, I'm PMR candidates. Wish me succes okay?
*Nota kaki: Thanks visit my bloggie. Hopefully you like my page, and follow my blog. Leave ur footprint in my shoutie boxie

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

Hari Yang Di nanti-nanti kan :)
Monday 6 August 2012 | 01:45 | 0 comments
Assalammualaikum :)

Haii korg ! Sihat? Lama tak updates blog. Hmm, sebab busy jee. Bukan ape pun. Takpee. Tak kisah semua tuu :D Woo ! Miss blog ohhh, Bersawang kott, Hahahaa. Abaikan jelaa. Merepek sekejap. :) Tapii, taktahu nak updates apee. Ngee~ ;)

1 - 9 OGOS 2012. 
Bermula laa peperiksaan percubaan PMR 2012 seluruh Negeri Selangor :) Wahhh! Soalan die memang mencabar siot! Hahahaa. Sampai tak boleh nak menjawab. Haiyoo~ Btw, aku takde tanye-ii orang :D Aku usaha dengan titik peluh aku sendiri :) Alhamdulillah. Harap-2 aku dapat keputusan yang cemerlang. Aminnn :) To PMR Candidates 2012, aku doakan korg berjaya tau. Buad elok-2. :) Tak sabar nak habis trial. Huhh! sebab nak raye. Hehee. Rayee aje yang tahuu. Haishh! Biar laaa. Setahun sekali kan? Kan? :p . Puasa pun tak lah penuh kot err :/ Hmmm . Daa-2. abaikan :D


19 OGOS 2012.
Haa, nie laa masa yang di tunggu tunggu. Jyeahh! Sebab hari raya first and sangat bermakna tarikh tuu :D Bermakna? Yeke? InsyaAllah bermakna :D 19 OGOS 2012 tuh birthday aku. Genap 15 tahun aku hidup dekat dunia nyata :) Alhamdulilah. Hehee. 

Tahun lepas masa birthday aku. Aku ade couple. Wahh! Memang best laa kan. Die bagi hadiah segala. Tahun nie, aku single but not available :) Heee. Takde laa. Secret Admire je :) Siapakah? Tetttttt! :D Superman ;) Sayang die sangat-ii :) Hehee. Tahun nie raye dengan die pulakk :D Wahh! Gembira err aku ! Cehh! Hahaa :) Perasan tak sudah pulakk :p Takpelaaa. Yang penting aku still kawan dengan dearest friend aku walaupun tahun lepas ade salah faham :D Jahatkan aku ? Haishh! Takpeee laaa. Semua orang pernah kot bergaduh dengan membe baik sendiri. Heee ;) Btw, aku sayang die :D Dearest friend aku pun ade bagi hadiah tahun lepas. Thank you very much dear :) I LOVE YOU MORE ! ;)

Taktahuu nak update ape daa. Sampai sini jelaa ehh. Bubbye kawan! SAYANG SUPERMAN ! ;)

Old things | New things