✿Arein✿
Bounjour !
Assalamualaikum. Holla. My name is Ain for short, and Ain Fatehah for longg :p Hehe. Born in 19 August 1997. Whatta, I'm PMR candidates. Wish me succes okay?
*Nota kaki: Thanks visit my bloggie. Hopefully you like my page, and follow my blog. Leave ur footprint in my shoutie boxie

About Me | My Stuff | Linkies
Tagboard
.Put your cbox code here .

Credits
Template : Dinie Hanani
Image : Photobucket
Best view : Google Chrome

WALAUPUN HANYA KAWAN, KAU TETAP AKU SAYANG !
Tuesday 18 September 2012 | 05:44 | 0 comments
Assalammualaikum ..


Haii ! Lama dah tak updates blog nie. Cian dia bersawang. Fuh~ Fuh~ :D Hahaha . Gebang lebih doh. Haishhh! Amacam korg yang form 3 dengan trial yang baru-2 nie? Okay tak? Ngeee~ Aku HANCUR ! :'( So sad weyhhhh ~ Hmm, sokeyyy. Aku akan berusaha lagii. 'USAHA TANGGA KEJAYAAN' :D 


Hmmm, mula lah aku nak mengeluh sekarang nih when aku start luahkan perasaan aku dekat sini. Hmmm, dulu aku sayang kau sangat. But, after kau daa buat aku sengsara dengan kata-2 kau tuu. Aku start leave you alone. Hmm, tuu laa. Lain kali kalau daa ada yang punya jangan tipu. Honest laa sayangku. Nie tidak. Kau sanggup menipu aku. Sampai aku tahu daripada orang lain. Then, kau date depan mata aku weyy. Sakit hati kita. Tapii, apakan daya. Kau bukan milik aku. So, aku hanya mendoakan kebahagian kau saja. But, tak lama kemudian. Dalam berapa month, kau tak call and teks aku. Tetiba one day tu ade number yang aku tak kenal call. Okayy. Aku angkat. Time tuu aku guna numb baru. Aku tak gtau die pun.

Kau : Hello. Ain eh?
Aku : Hello. A'ahh. Nie sapa?
Kau : Nie __________. 
Aku : Ohhh. Haa, kenapa call?
Kau : Saja. Ohh, tuka numb tak gtau pun kan.
Aku : *Diam. Taktahu nak cakap ape. Tuka topic. Ehhh, makwe tak marah ke call nie?
Kau : Hmmm, makwe takde daa. Takyah laa cite pasal dia again.
Aku : Ohh, hmm, okayyy.
(Potpetpotpetpotpet)
Kau : Klaa. Byee. Nanti call balik.
Aku : Ohh, okayy. Byee.

Setelah sekian lama kau menghilangkan diri. Akhirnya kau mencari aku. Waaa~ I feel so happy when you find me again dear. Hahah. *Poyo. Sekejap jee cari. Pastu gaduh tak sudah* ngee~ Btw, thank you remember me :) Huuu~ But, at the same time. Aku daa kurang percaya pada kau. Hmmm. I don't know why. Tuu laa. Jangan buat dekat aku macam-2. One day, benda yang sama akan terbalas. Dengan secara aoutomaticnya, Allah yang membalasnya ;) Sorry youu :D Bila mesej-2. Kau ajak couple. I don't want. Because i know that your behaviour. Hmmm, but, you not give up. You always effort. Huuu~ Until you give up with me. Huuu~ Soryyy sangatttttt ~ Tak ade niat nak buat semua tuu sayang. Mungkin itu bukan jodoh kita. Huhuu ~ I always pray that you find a better woman than me. Hmmm, until one day, you sent IM. You said 'Jangan ganggu aku' OhMyGod! How dare you! Hmm, sokeyyy. *Tahan air mata daripada keluar.* But, aku still tabah menghadapi dugaan sebegini rupa because why? Aku daa pena kena banyak kalii. Hmmmm. Until now, i still love you. But, apakan daya. Kau daa tak percayakan aku. Aku rindu kau en. AA and en. I. :'( I hope you can find a better woman than me dear! :') And lastly, aku nak ucapkan Thank You because sudi jadi kawan aku ! Aku sayang kau kawan ! :') Walaupun aku daa ada yang punya, aku tetap sayang friend aku :D

'Hati menangis tiada siapa yang tahu'


Old things | New things